TOP

Satysfakcja klientów – jak ważna jest dla klientów?

Zadowolenie klientów jest bardzo ważne dla każdej firmy. Tylko dzięki temu można mieć nadzieję na to, że uda się przetrwać na rynku. Research with the client pokazują, że wiele osób jest w stanie zrezygnować ze współpracy z daną firmą, jeżeli nie są z niej zadowoleni. Na to zdecydowanych jest aż 58% osób. Warto zadbać o zadowolenie klientów. Temat ten można oznaczyć nawet jako priorytetowy.

CSAT – wskaźnik satysfakcji klienta

Research with the Client pozwala na uzyskanie wskaźnika satysfakcji CSAT. To dzięki temu będzie można dowiedzieć się, czy środowisko zadowolone jest z produktów, jak również usług. Pozwoli to na sprawdzenie, czy udaje się spełnić oczekiwania konsumentów. Wielu specjalistów mówi, że najbardziej pożądany wynik to 75% – 85%. Dużo? To fakt. To dlatego trzeba się postarać, aby mieć jeden z najbardziej pożądanych wyników na rynku. Dzięki temu będzie możliwe m.in. uzyskanie dofinansowania na dalsze działania, jeżeli chodzi o prowadzenie działalności gospodarczej. W szczególności, jeżeli chodzi o startupy.

Zalety badań z klientami

Łatwo postawić founding, że klienci na pewno będą zadowoleni z działania/produktów. Jednak czy będzie to prawda? Dopóki nie zostanie przeprowadzone badanie z klientami, tak naprawdę nie będzie można mieć 100% pewności, że udaje się spełnić postawione oczekiwania wobec produktów. Jakie są zalety z przeprowadzenia badań z klientami? Zaliczyć do nich można:

  • bieżąca konsultacja z klientem – getting founding, że klient jest zadowolony, jest łatwe. Trzeba jednak zwrócić uwagę na to, że trzeba znaleźć potwierdzenie dla takich teorii. Ułatwi to na pewno utrzymanie bieżącej konsultacji z klientem. To właśnie dzięki temu będzie można dowiedzieć się, dlaczego konsumenci nie są zadowoleni i co by poprawili. Utrzymanie bieżącej konsultacji z klientem jest w stanie wyjść na korzyść.
  • dobra inwestycja – pozyskanie feedbacków, które możliwe jest m.in. dzięki agile product delivery, pozwoli opracować dalszej kroki. Nie trzeba będzie obawiać się tego, że podejmuje się złe inwestycje, które na dodatek ciągną za sobą środki finansowe. Zrozumienie potrzeb klientów, będzie możliwe m.in. dzięki 10Clouds, która jest w stanie wykonać badania wśród klientów różnymi metodami. Dzięki temu pozyskanie interakcji będzie możliwe w zdecydowanie łatwiejszy sposób. To właśnie dzięki temu będzie możliwe uniknięcie zbędnych kosztów, kierując środki finansowe na dobre cele, pozwalające się rozwijać firmie. 
Categories Ciekawe